De warme dagen zijn begonnen! - Reisverslag uit Lagos, Portugal van jonysnijders - WaarBenJij.nu De warme dagen zijn begonnen! - Reisverslag uit Lagos, Portugal van jonysnijders - WaarBenJij.nu

De warme dagen zijn begonnen!

11 Maart 2014 | Portugal, Lagos

Vanaf Januari zijn we alweer hier in het mooie zuiden van Portugal! Het is tot nu toe een super ervaring geweest, waarin ik wederom nieuwe uitdagingen heb overwonnen. Het blijft spannend om Nederland voor een tijd achter je te laten, en al helemaal als je je huis ervoor opgeeft... Maar dit keer met een zonnig vooruitzicht, op een plek waar de zee om de hoek ligt!
In een klein dorpje vlakbij Lagos, hebben wij een huisje gevonden wat meer lijkt op een kamp met een grote tuin (en ja...er staat een palmboom in de tuin!).
Wat en hoe wij onze weg hier gaan vinden, blijft nog een vraagteken...maar dat het zonnetje dagelijkt schijnt, en de zee om de hoek is, zorgt er wel voor dat we ons best gaan doen om hier nog een tijdje te blijven!