Terug in nepal..met een kater van india! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van jonysnijders - WaarBenJij.nu Terug in nepal..met een kater van india! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van jonysnijders - WaarBenJij.nu

Terug in nepal..met een kater van india!

Door: jonysnijders

Blijf op de hoogte en volg

19 December 2010 | Nepal, Kathmandu

Hey lieve mensen...

Een kort verslag vanuit kathmandu... Ben gelukkig alweer 4 dagen terug in nepal! India was heftig en het was een zware en harde les, die ook bij het reizen hoort.. Ik heb nog nooit zo,n heftige les gehad in mijn reizen en nu na een paar dagen heb ik weer wat energie om terug te kijken naar de laatste paar weken... Het waren ook fijne momenten en daar hou ik me dan aan vast.. En het helpt dat je weet dat alles weer op zijn plek zal vallen en dat ik uiteindelijk weer terug in mijn fijne huisje in eindhoven kom...
Maar voor nu is het missen van thuis weer minder en kijk ik uit naar morgen! Morgen op de motor naar phokara... Een plek tussen de bergen met een meer waar de zonsondergang en opgang prachtig schijnt te zijn... We zullen zien en ervaren en jullie horen van mij! Als ik jullie niet meer spreek, wens ik iedereen een fijne kerst alvast! Voor mij dit jaar geen kerst, maar bergen...bergen...

Kus vanuit het mooie nepal!

  • 19 December 2010 - 09:01

    Martine:

    Lieve Jony,

    Je maakt veel mee zo te lezen, ik ben benieuwd naar al dat nieuws.
    Heb het goed in Phokara.
    Liebe Gruesse,

    Martine
    ps: we hebben hier een kerstboom hahaha!!!!

  • 19 December 2010 - 09:08

    Kleine Jony:

    hai grote jony. mama liet op de werdelbol zien hoe ver je nu weg bent en dat daar geen sneeuw is. vet cool. wij hebben bijna kerstvakantie en in eindhoven is een huis van glas met radio mensen erin. jij ook fijne dagen toegewenst en lieve groeten van ons.

  • 19 December 2010 - 09:31

    Anja:

    ha Jony,

    veel stof om over na te denken en over te praten zo te lezen. Geniet ervan want voor je het weet sta je weer in de realiteit en moet er weer gewerkt worden!
    ook al staat je hoofd hier vast nog niet na wil ik via deze site (kon je via de mail niet bereiken) even attenderen op een brief die we hebben ontvangen over de nieuwe omschrijving van onze functies. je kunt binnen 30 dagen reageren maar gezien je daar de kans niet voor hebt kun je via fwg@qro.nl een mail sturen met die mededeling.
    als er vragen zijn hoor ik het wel.
    jony jij ook hele fijne feestdagen!
    Groetjes Anja.

  • 19 December 2010 - 12:04

    Anneke:

    Pokhara....... wat een plek! Wat een schoonheid! Wat een rust! Topt Kathmandu aan alle kanten. Wat zul jij daar genieten! Neem vooral een bootje om over het meer te varen.....dobberen......en om je heen te staren en je te verwonderen over hoeveel schoonheid onze planeet ons te bieden heeft....... En jij ook een fijne kerst, het feest van het Licht, met sneeuw op Fishtail Mountain. X je buuv!

  • 19 December 2010 - 21:47

    Jeannette:

    He hallo Jony

    Als ik zo lees heb je aardig wat meegemaakt de laatste dagen. Ik lees iedere keer maar deze viel wel erg op. Waarschijnlijk horen we wel meer als je weer thuis bent.
    Voor nu heel veel plezier in je bergen (wij hebben hier waarschijnlijk een witte kerst dus ik zit hier prima hihi) en geniet er nog lekker van.
    Liefs Jeannette

  • 20 December 2010 - 08:24

    Caroline:

    Schatje!
    Geniet lekker van de bergen en ik hoop dat je je weer heel snel heeeeeeeeeeel erg lekker voelt!
    Je huisje en vriendjes wachten gewoon op jou hiero in koud Eindhoven! Don't worrie about that!
    Veel liefs, zorg goed voor jezelf en een dikke vette knuffel en kusssieesssss... Lien

  • 20 December 2010 - 23:58

    Harrie Vd Weijer:

    elke keer veer een verassing wat je meemaakt maar geniet er van, gr een oude knakker die jaloers is,hij kent alleen het koude europa.-11graden en wit.

  • 21 December 2010 - 19:48

    Margit:

    he lieve jony,
    hebje laatste reisverslag gelezen, begrijp dat je een heftige ervaring in india hebt gehad...stuur je nog wat energie om weer in balans te komen, al geloof ik in jouw eigen kracht.gun je de komende tijd, de laatste periode van deze reis, nog heel veel fijne ervaringen. Denk veel aan je....blij als je terug bent xxxx
    nog even een beeld schetsen van hoe t nu hier is. t is hier prachtig wit, er ligt een hagelwite deken van zo ongeveer 25 a 30 cm die alles bedekt, prachtig om te zien, vooral in de bossen bijna een sprookje, t is heerlijk open vriesweer, je voelt dat t gezond weer is, dus veel wandelen...wat een contrast met de temperaturen waar jij nu in zit. nogmaals nog een hele fijne tijd, liefs van mij

  • 22 December 2010 - 05:54

    :

    Dankjewel voor alle lieve berichten vanuit het koude nederland! Ik heb niet veel tijd om iedereen iets terug te sturen, ben nu in phokara waar ik gisteravond de zon onder heb zien gaan vanuit sarangot... een berg met uitkijk over annapurna hymal gebergte! Echt wonderlijk mooi en dat geeft power! De komende paar weken zal ik gen ineternet gaan tegen komen... Ga met de moror naar rukkum... naar een klein dorpje midden in de bergen... Op weg naar een sjamaan... Het is fijn om weer op de motor te zijn en de bergen te zien!
    Dus tot over een paar weken op inetrnet! En voor jullie allemaal een dikke kus vanuit phokara!

  • 24 December 2010 - 19:04

    Theo Snijders:

    Hoi Jony. Het gaat "'goed" met jou zoals je vertelde. Misschien intussen weer beter? Al vier je geen Kertst, dan toch even een moment van aan elkaar denken. 25 december 's middags om 12.00 uur hier. Tot dan en het gaat je goed Jony. Dikke kus ook van Anneke. xxx

  • 25 December 2010 - 11:58

    Stan En Diny:

    Hallo Jony, we wensen jou een heel fijn Kerstfeest en een leuke jaarwisseling!!!

  • 26 December 2010 - 19:14

    Helena:

    Zoals je al hebt aangegeven zul je voorlopig dus geen internet-cafe's tegenkomen, maar toch wil ik je
    hierbij een heel mooi uiteinde wensen
    daar in het gebergte van Nepal & dat
    je maar mag genieten van een paar
    mooie laatste weken! Fijn om te lezen
    dat (na een vervelende periode) het nu weer beter met je gaat!
    Veel plezier nog, motor ze, kijk goed om je heen en sla de mooie momenten goed in je op en op de gevoelige plaat. Dan kunnen wij er ook nog van genieten, wij die hier
    in Nederland zijn achtergebleven.

    Dikke kus & veel liefs, Helena

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 16 Okt. 2010
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 10278

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 28 Januari 2011

Back to india! en Nepal als axtra'tje!

03 Januari 2014 - 30 November -0001

Portugal it is!

Landen bezocht: