Back in pushkar! - Reisverslag uit Pushkar, India van jonysnijders - WaarBenJij.nu Back in pushkar! - Reisverslag uit Pushkar, India van jonysnijders - WaarBenJij.nu

Back in pushkar!

Door: jonysnijders

Blijf op de hoogte en volg

12 December 2010 | India, Pushkar

Na een wederom lange trip vanuit budhgaya naar pushkar... Zal het kort omschrijven; eerst de trein 14 uur van gaya naar delhi... paar uur wachten en dan 6 uur met de bus naar jaipur... Erg lang en geen plek om echt te slapen in de trein.. dus dan maar een nacht in het drukke jaipur! De volgende dag naar Pushkar! Mijn nr 1 in india! Relaxt, shanti shanti en veel enfield te koop! Ik heb hier vier jaar geleden iemand leren kennen met een enfield shop die ons nu gaat helpen met een motor en als alles loopt zoals ik hoop... zullen we over een week terug rijden naar nepal!
Het geregel brengt soms wat stress, maar met een chai (thee) en shanti shanti...zal alles op zijn plaats vallen!

Voor nu banglassies in pushkar en genieten van de bergen en het meer met alle mooie witte huizen en de volgels die over het meer vliegen... de apen die door de straten springen en de koeien die hier toch echt wel heilig zijn... Good to be back in pushkar!

Kus voor iedereen!!

  • 12 December 2010 - 08:08

    Martine:

    Dag Lieve Jony,

    Fijn en leuk om weer te lezen over je reis.Herkenbaar.....
    Hier is het wit, kortom
    Kerststemming!!!!!
    Kerstmarkten..kerst koekjes...je kan het zo gek niet bedenken.De kerst wordt hier toch echt veel grootser gevierd..ik kan er om lachen en vind het wel gezellig en verheug me vooral op de vakantie. Mijn zusjes komen dan 10 dagen op bezoek......!

    Heb het goed en een dikke kus.


  • 12 December 2010 - 10:16

    T:

    Hallo Jony, leuk te lezen dat het goed met je gaat en dat je terug bent op een goede plek.De drukte moet je maar nemen zoals die is en genieten van je indrukwekkende reis. Ik ben benieuwd naar het vervolg. Rustig aan en geniet.
    Veel leifs van mij en van Anneke.
    Kus en tot? Theo xxx

  • 12 December 2010 - 15:53

    Babla:

    Hey J! Avonturier! Ben Jaloers hoor. Veel succes met je motormuizenjacht! Het klinkt allemaal erg spannend. Veel plezier!

    Grts xx Barend

    ps: vang een aap voor me.. neem je die gewoon mee in je zadeltas..?

  • 13 December 2010 - 07:14

    Caroline:

    Hey schat!

    Heerlijk heerlijk.... Je doet het goed lees ik wel!
    Blijf lekker genieten.

    Kus van ons!

  • 18 December 2010 - 10:20

    Floor Blankwater:

    Hallo Jony,
    Hier een berichtje uit helmond.
    Wij hebben iets te vertellen, we krijgen rond 6 julie een kleine berkers bij.
    We hebben dinsdag de eerste echo gehad en het ziet er allemaal goed uit.
    Nog een goede reis en geniet er van!

    Groeten,
    Davy Floor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 16 Okt. 2010
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 10276

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 28 Januari 2011

Back to india! en Nepal als axtra'tje!

03 Januari 2014 - 30 November -0001

Portugal it is!

Landen bezocht: