Laatste motor trip... voor nu! - Reisverslag uit Lumbini, Nepal van jonysnijders - WaarBenJij.nu Laatste motor trip... voor nu! - Reisverslag uit Lumbini, Nepal van jonysnijders - WaarBenJij.nu

Laatste motor trip... voor nu!

Door: jonysnijders

Blijf op de hoogte en volg

14 Januari 2011 | Nepal, Lumbini

Namaste allemaal...

Na een paar dagen relaxen in kathmandu gaat de laatste trip van start! We vertrekken vandaag naar Lumbini... geboorteplaats van buddha! Wat de trip gaat brengen is dus weer een groot vraagteken, maar ik laat het maar weer eens allemaal op me afkomen... In mijn hoofd zijn de gevoelens en gedachten van het hier zijn, maar ik ben langzaam ook bezig met naar huis gaan... Gisteren een bankrekening geopend in kathmandu, zodat ik vanuit nederland het een en ander kan gaan regelen voor de plekken in de vergeten plaatsen van Nepal... Rukum zit nog steeds diep in mijn gevoel en gedachten en wanneer ik terug ben kan ik misschien samen met een beetje help van vrienden iets betekenen voor de mensen daar... Foto,s en verhalen komen wel in nedereland... Voor nu ga ik genieten van de laatste paar weken van Nepal en hopelijk ook weer een aantal mooie herinneringen verzamelen...

Dikke kus voor julllie allemaal... en dannkjewel voor alle lieve reacties via de blog en mijn mail...

  • 14 Januari 2011 - 07:50

    Jeannette:

    He hallo Jony

    Zo te lezen heb je al heel wat meegemaakt. Heel veel plezier nog de komende weken, geniet er inderdaad nog maar lekker van.
    Groetjes Jeannette

  • 14 Januari 2011 - 14:51

    Caroline:

    Kussies voor jou!!
    Goed bezig!

  • 14 Januari 2011 - 16:13

    Theo Snijders:

    Hallo Jony, geniet van je laatste weken in Nepal. Ik ben volgens mij al eens op de plek geweest waar Budha is geboren. We hebben het er nog over. Heel veel liefs van mij en ook van Anneke. Dikke kus. Ik ben trots op jou!!! xxx

  • 14 Januari 2011 - 16:45

    Helena:

    Op een paar mooie laatste weken en ga
    naar je gevoel te werk. Laat het allemaal
    maar nog eens goed op je inwerken.

    Liefs, Helena

  • 14 Januari 2011 - 17:06

    Anneke Neervens:

    Wat een Heftige ervaringen maak je allemaal mee. Ik hoop dat je nog een paar hele fijne weken hebt.
    Geniet ervan.
    Ik denk dat het ook weer fijn zal zijn om dadelijk weer lekker in je huisje in Eindhoven te zijn.
    Ik ben toch elke keer weer blij als we weer iets van je horen.
    Dikke kus Anneke

  • 14 Januari 2011 - 17:11

    Buuv:

    Hee bijna terug...maar volgens mij ben je daarna ook zo weer weg...
    Je hart ligt ergens in de Himalaya. En dan mag het hier wel de heilige Geest zijn...

    Ben zoooooooooo benieuwd naar je verhalen. Tot gauw, X An

  • 17 Januari 2011 - 12:48

    Martine:

    Lieve Jony,

    Geniet en een dikke kus van mij!

    LG,
    M

  • 18 Januari 2011 - 11:00

    Simone:

    Oh Jony wat heb jij veel beleefd!!!
    Dat lees ik dan meer tussen de regels door dan dat je vertelt. Heb je veel genoteerd behalve in deze verslagen?
    Eigenlijk zeg je dit land doet me meer dan India is het omdat je de ruimte krijgt van de Nepalezen om er te zijn? In India moet je meer op je hoede zijn doen ze aardig on mijn geld en die exteme vervuiling en armoede.
    Maar jouw eennalaatste verhaal over dat dorpje...daar is dus ook extreme armoede dragen ze hun armoede anders?
    Wat is er gebeurd in India dat je zo'n heimwee had naar thuis?
    Allemaal vragen. Nog een goede tijd in Nepal en een dikke knuffel van Simone. Trouwens geniet nog maar van het klimaat; hier is het hartje winter op z'n hollands maar daarintegen verheugen we ons weer op de lente haha.

  • 18 Januari 2011 - 17:46

    Floor En Mendy:

    Ha, fijn te lezen dat alles goed met je is... We beginnen je al te missen en kijken uit naar je terugkomst en de spannende verhalen. Geniet er nog even van en tot snel!! x Mendy en Floor

  • 19 Januari 2011 - 06:14

    :

    He simone,,,, Eindelijk heb je me gevonden... was vergeten je mail in mijn blog te zetten.... Maar de verhalen en gevoelens zitten in mijn hoofd... schrijf minder dan in mijn andere reizen, maar dat is alleen maar goed.. ik ben echt hier in nepal en leef in nepal... Foto,s zijn er en verhalen komen...

    Morgen terug naar kathamndu om te shoppen... kruiden, kruiden en kruiden... Zal het logeerhuis eens echt nepalees eten laten proeven...

    dankjewel allemaal voor de fijne reacties! Tot over een week!!

    Kus

  • 23 Januari 2011 - 22:52

    Astrid:

    Hai Jony. Deze bewogen reis zit er bijna op. Nog lekker shoppen in Kathamndu en relaxen/ genieten. Alvast een veilige terug reis toegewenst, even bijkomen en tot ziens in het Logeerhuis!
    Lieve groeten van Astrid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 16 Okt. 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 10271

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 28 Januari 2011

Back to india! en Nepal als axtra'tje!

03 Januari 2014 - 30 November -0001

Portugal it is!

Landen bezocht: