Korte omschrijving van de laatste dagen... - Reisverslag uit New Delhi, India van jonysnijders - WaarBenJij.nu Korte omschrijving van de laatste dagen... - Reisverslag uit New Delhi, India van jonysnijders - WaarBenJij.nu

Korte omschrijving van de laatste dagen...

Door: jonysnijders

Blijf op de hoogte en volg

07 December 2010 | India, New Delhi

Trip was niet 16 uur met de lama bus,maar 27 uur...naar india, bodhgaya..
* De lama,s zijn relaxt,maar hebben net als ons een iphone!(niet allemaal,banghladesh lama,s zijn erg arm)
* de bus was zwaar en vanaf nu.. geen bustrips meer voor jony...
* Morgen zien we dan eindelijk karmapa.. de 17e reincarnation of the lama!
* Enfield shopping duurt in india iets langer dan in nederland... praten, praten en thee drinken en na een uur nog geen prijs... Tsja dat is india..
* Maar waarschijnlijk koop ik in de komende dagen mijn eigen enfield... oud,maar erg goed!
* De trip is nog onduidelijk... welke kant, wanneer en op welke motor,maar we gaan op de motor...


In budhgaya is het shanti... goede energie,maar ook de keerzijde van india... Veel kinderen op straat die om geld smeken... Mensen zonder benen... en noem maar op... Dit is dan ook weer india!! Ikblijf ook de mooie kanten zien...maar soms is het iets teveel...

Dus voor nu is de weg terug naar nepal nog onduidelijk,maardat maakt het reizen zo geweldig...!!!


Dankjwel voor alle berichten...jammer dat ik te weinig tijd heb op iedereen de reageren...


Dus een kus vanuit budhgaya, india!

  • 07 December 2010 - 20:25

    Theo Snijders:

    Hallo Jony. Wat je schrijft blijft erg interessant. Hoe je reist en wat je doet is niet zo belangrijk, als je het maar doet. Ik hoor straks wel wat je allemaal gedaan hebt.
    Groetjes en een dikke kus van Anneke en Theo. xxx

  • 07 December 2010 - 20:44

    Martine:

    Lieve Lieve Lieve Jony,

    Geniet van alles!
    Liebe Gruesse vanuit een wit Berlijn.


  • 07 December 2010 - 20:45

    Ria Smits:

    Budhgaya met de Bodhi-boom waar Boeddha verlicht werd? Schijnt een groot pelgrimsoord te zijn. Klopt dat? Hoe bijzonder dat je daar bent. En lama's met een I-phone, nou dat hebben we hier echt niet allemaal. Wat een wereld!!

  • 08 December 2010 - 09:46

    :

    Hey ria,
    Dit is de plek met de boom ja... en nu is het een tien daags gebeurtenis met karmapa...Duizenden lama,s lopen rond de tempel... Matra,s overal te horen en te voelen!

    Martine...dankjewel en kus vanuit india!

    Theo... ik bel je vanuit pushkar! Morgen vertrek ik... met de trein... Lang,maar opweg naar een van mijn top plekken in india!Kus!

  • 08 December 2010 - 12:19

    Broeder:

    ha zuster, leuk dat je belde. valt alleen mijn telefoon uit mijn hand. pas na 10 min is ie dan weer opgestart. Maar fijn dat je het goed maakt en doe ze de groeten in India... x tot dan dan

  • 08 December 2010 - 20:15

    Margit:

    hoi jony, eindelijk een geluid vn mij.Je weet t computergebeuren zit niet in mijn dagelijkse systeem, denk vaak aan je, en zie je dan in een hangmat vol kleuren met een lekkerdrankje in het zonlicht turend over de zee. Waarschijnlijk te ideaal, maar hopelijk is je innerlijke gevoel te vergelijken met dit beeld.Leuk geschreven reisverslagen en vooral mooie foto's, mooie kleuren en jij die je ontspannen ziet geniet van deze maanden. Ben heel benieuwd naar al je belevingen de fijne en natuurlijk ook de minder fijne momenten of situaties. Jony, ik merk ik ben geen "mailtype", mijn excuses dat je van mij weinig hoort, terwijl ik welgemeend tegen je zei "we mailen".
    Weet dat ik zoals gezegd veel aan je denk, je mis hier, en blij ben als je weer terug bent. Nog een heel fijne en bijzondere tijd, geniet ervan...enne tot mails, heel veel liefs van mij, xxxxxxxx trouwens zag een vacature in de krant, ze zoeken in beek en donk nog een ontvangstdame, iets voor jou als bijbaan?


  • 08 December 2010 - 20:38

    Harrie Vd Weijer:

    wel wat foto`s maken van de enfield
    en ook tijdens het rijden, pas op dat je er niet af stuiterd

  • 12 December 2010 - 06:48

    :

    Hey margit... dankjewel voor je lieve bericht... Geen zorgen voor het mailen... dat je aan me denkt is al genoeg... Praten doen we in nederland wel...teveel om te vertellen via de mail!

    Harrie,
    Foto,s komen eraan... enfield van de tweede wereld oorlog... 50 en zelfs 60 jaar oud... Indrukwekkend om te zien en nog mooier om te horen... Ik kijk uit en heb een top persoon die me veilig en wel overal naartoe rijdt! Als ik terug kom ga ik mijn motor rijbewijs halen! Ben verslaafd aan de vrijheid op de motor! Leuk dat je mee leest in mijn reis!

    Oh broeder, ik bel je snel weer! Maar het internet gebeuren blijft een getrubbel... zoals je zelf wel weet! Kus! je zuster!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 16 Okt. 2010
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 10279

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 28 Januari 2011

Back to india! en Nepal als axtra'tje!

03 Januari 2014 - 30 November -0001

Portugal it is!

Landen bezocht: