On the bus with the lama,s to india! - Reisverslag uit New Delhi, India van jonysnijders - WaarBenJij.nu On the bus with the lama,s to india! - Reisverslag uit New Delhi, India van jonysnijders - WaarBenJij.nu

On the bus with the lama,s to india!

Door: jonysnijders

03 December 2010 | India, New Delhi

Namaste...
Vandaag eindelijk weer weg uit het leuke maar veel te drukke kathmandu.. We vertrekken vanmiddag met de bus vol boedisten (lama,s) naar phulbariya...Waar we een tien daags boedisten bijeenkomst gaan mee maken... Mediteren, voelen en de rest zal ik daar wel gaan ervaren en zullen jullie het over een paar weken wel lezen.. Met mij gaat het goed.. een paar mindere dagen, maar dat is nu weer voorbij... Over twee weken weer terug naar nepal en dan weer op de motor naar nog meer moois van nepal! Hopelijk op een enfield deze keer..

Een kus voor jullie allemaal!

• 03 December 2010 - 04:26

Anneke:

it's gonna happen!!! Enjoy being you...or just be... X X

• 03 December 2010 - 07:39

Anneke... je had gelijk over de dingen die je zei, voordat ik ging... Ik mis jou ook, maar je bent elke seconde bij mij! Kus!

• 03 December 2010 - 09:51

Theo Snijders:

Ha Jony, lijkt me erg leuk om mee te maken zo'n rit met Lama's en dan mediteren, voelen, etc.
    Geniet er van dan kunnen we er samen later van genieten.
    Heel veel groetjes van Anneke en mij.
    Namaste. xxx

• 03 December 2010 - 10:14

Helena:

Hoop dat het een mooie en fijne ervaring voor je wordt, die bijeenkomst bij/met de boedisten.
    Gelukkig voel je weer beter, houden
    zo en dat het maar een hele mooie beleving mag zijn: het mediteren, het delen met de mensen daar en het er gewoon weer zijn!! XX

• 03 December 2010 - 14:37

Caroline:

Enjoy honey!
    Tot snel weer...on the www!

xxx

• 05 December 2010 - 23:09

Ria Smits:

Heb vorig jaar een Vipassana meditatie gedaan: 10 dagen niet spreken, geen contact met anderen, alleen met de teacher. Ben benieuwd naar jouw meditatie, want er zijn veel soorten van meditatie. Ook naar wat je ervaart. Veel succes.