Eerste trip in nepal op de motor! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van jonysnijders - WaarBenJij.nu Eerste trip in nepal op de motor! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van jonysnijders - WaarBenJij.nu

Eerste trip in nepal op de motor!

Door: jonysnijders

26 November 2010 | Nepal, Kathmandu

Nameste allemaal...
Hier alles goed en heb mijn eerste langere trip gemaakt op de motor door nepal! De manier om alles te zien en mee te maken! In de tien dagen op verschillende plekken geslapen, maar vooral bij locals.. We zijn naar de grens van tibet gereden, maar helaas lieten de chinezen ons niet binnen! Geen paspoort bij en een andere manier was niet mogelijk (handje vol geld) Dus verder door nepal en in charicot een aantal dagen gebleven, waar geen touristen waren en dus waren we binnen een dag bekend bij alle mensen daar.. Iedereen is zo vriendelijk en het eten en de bergen...de bergen... het lijkt wel een droom, maar ze zijn er echt! Morgen nieuwe trip...helaas geen royal enfield motor, maar een pulsar, voor de mensen die daar bekend mee zijn... Ik achterop...muziek...(camiel jou muziek doet het erg goed op de motor!!) Heb trouwens mijn plan compleet omgegooid en blijf de rest van mijn trip in nepal.. Visa geregeld...wat natuurlijk altijd even duurt en het altijd anders loopt dan je verwacht.. maar ik heb hem! Foto´s komen nog... internet is erg langzaam en om de zoveel uur valt de stroom uit in kathmandu! Maar ach...kaarsen werken ook prima!

kus vanuit kathmandu!

• 27 November 2010 - 00:02

Theo Snijders:

Hoi Joni, goed te lezen wat je schrijft, beter te horen wat je vertelde.
    Maak de fijne dingen mee en geniet.
    Dikke kus van mij en Anneke.
    Groetjes aan je medereiziger.

• 27 November 2010 - 01:13

Anneke:

Wat geweldig, dat je het zo naar je zin hebt! Boudhanath heb je ook al gezien, zie ik! Mooie foto's en super hoe je aan het reizen bent!
    Wie weet....heeeeeeeeeeeel misschien zien we elkaar daar! X an

• 28 November 2010 - 15:32

Helena:

Ha die Jony, wat fijn om te lezen/zien dat het je goed gaat daar in het verre Nepal! Blijf daar maar en kijk goed om je heen in de bergen. Geniet, geniet en geniet!!! En kom terug met mooie verhalen en nog mooiere foto's. Bedenk
    bij al die mooie dingen in de shops die je wil hebben dat je die mee moet slepen (heb je trouwens nog wel plek in huis?) en dat er ook nog iets over moet blijven voor de andere reizigers! Liefs & geniet nog van de maanden die nog voor je liggen!!

• 29 November 2010 - 21:56

Ria:

Heb je site gevonden en alles gelezen. Geweldig dat je dit allemaal mee mag maken. Dat je ervan geniet is wel duidelijk. Wat een verschil met hier (wij zitten nu trouwens in de sneeuw), wens je nog veel mooie ervaringen en goede reis verder.
    Ik geniet met je mee door je verhalen en foto's.

• 02 December 2010 - 09:55

Tamara:

Ha Jony!! Ik hoorde al van goretti dat je hier je reisverslagen neerzet. Leuk om alles te lezen,.. !! Echt toffe foto's,.. écht heel veel plezier vrouwtje! Dikke X

• 02 December 2010 - 23:46

Harrie Vd Weijer:

dus word het toch een motorvakantie
    veel plezier ,blijf het bijhouden
    P.S vind het wel lef hebben.