Goed en wel.... ben ik dan weer daar! - Reisverslag uit Delhi, India van jonysnijders - WaarBenJij.nu Goed en wel.... ben ik dan weer daar! - Reisverslag uit Delhi, India van jonysnijders - WaarBenJij.nu

Goed en wel.... ben ik dan weer daar!

Door: jonysnijders

Blijf op de hoogte en volg

02 November 2010 | India, Delhi

Hey lieve mensen...

Hier een kort bericht vanuit het warme en zeer drukke Delhi.India! Vluchten zijn goed gegaan en ik ben op dit moment bij een vriend in Delhi... Ik mag daar een paar dagen blijven en vrijdag heb ik al mjn eerste festival.. Jullie horen snel van mij!

X jony

  • 02 November 2010 - 09:53

    Theo Snijders:

    Ha Joni, goed om te leze dat de reis goed verlopen is. Ee goed begin van iets goeds. Een hele mooie tijd wens ik jou en geniet er van. Kus Theo en Anneke

  • 02 November 2010 - 09:53

    Broeder:

    Mooi mooi, keep the soul alive and kickin... Veel plezier en geniet in Delhi... ben wel een beteje jaloers... heb je wel eens.. x tot schrijfs

  • 02 November 2010 - 10:17

    Anneke:

    Heee, wat goed!
    En? Goed geland? Niet alleen het vliegtuig, maar ook jij?

    Hier gaat het prima..Poeri heeft slagroomtaart gegeten met de andere katten... Als de kat van huis is....;-)

    Maak er iets moois van! X An

  • 02 November 2010 - 17:07

    Goretti:

    mooi! klinkt goed! xxx

  • 02 November 2010 - 20:27

    Caroline:

    Fijn lieverd!
    En nu GENIETEN!!
    xxxxxxxxxxxxx

  • 02 November 2010 - 20:36

    Stan:

    Hallo Jony, fijn dat de reis zo goed verlopen is en al meteen en paar mooie foto's, ik blijf je volgen. Geniet van deze reis.
    Groeten, Stan

  • 03 November 2010 - 13:06

    Betsie En Mendy:

    Hallo Jony, fijn dat je goed aan bent gekomen en de reis goed verlopen is. we wensen je veel plezier. we volgen je op de voet. Groetjes betsie en mendy

  • 03 November 2010 - 17:10

    Mariel:

    Ha Jony, wens je een hele mooie reis en ik ben benieuwd naar je verhalen! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 16 Okt. 2010
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 10274

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 28 Januari 2011

Back to india! en Nepal als axtra'tje!

03 Januari 2014 - 30 November -0001

Portugal it is!

Landen bezocht: