Divali festival - Reisverslag uit Delhi, India van jonysnijders - WaarBenJij.nu Divali festival - Reisverslag uit Delhi, India van jonysnijders - WaarBenJij.nu

Divali festival

Door: jonysnijders

Blijf op de hoogte en volg

05 November 2010 | India, Delhi

Hey lieve mensen,

Vanavond is het dan zover... het divali festival! Een groot feest wat lijkt op kerstmis en nieuwjaar in een.. Vuurwerk, kaarsjes en heeeel veel eten! Ik ben uitgenodigd bij een familie om daar divali te vieren... Ik ben benieuwd!
Zondag vlieg ik naar Nepal/ Kathmandu.. De bergen in! Tijd om weer verder te kijken!

Dankjewel voor alle lieve berichten...altijd fijn om iets van jullie te horen... Nederland lijkt hier zo ver weg...

Kus vanuit het feestvierend Delhi!

  • 05 November 2010 - 10:49

    Jeannette:

    Hallo Jony

    Leuk om je reis weer te kunnen volgen. Geniet van het feestje, maar zeker ook van alles er omheen.
    Ik lees wel mee.....

    Groetjes Jeannette

  • 05 November 2010 - 10:59

    Broeder:

    Ha zuster, Diwali.... nice.... bery nice....
    Veel plezier en vier dan met me in je gedachten. Ik heb mijn theorie in een keer gehaald.... Joepie de poepie...
    fijn dagje

  • 05 November 2010 - 12:26

    Camiel:

    Goed bezig, lekker feesten daar.

    groetjes uit EHV


  • 05 November 2010 - 13:06

    Hey Jony:

    Wat leuk om te zien dat je weer aan het reizen bent,en dat we dat mogen volgen.vanaf dec ga ik werken op lh asten en invallen elders dus worden we weer een beetje collega,s ik heb er kei zin in.geniet van je reis en ik volg het.

    groetjes joska

  • 06 November 2010 - 00:02

    Theo Snijders:

    Hoi Joni,
    Leuk om te lezen dat je op zijn Indiaas de dingen gaat meemaken. Dat lijkt me een eerste beste week voor jou. Een goede reis zondag naar Nepal. Dat was voor mij het mooiste land. Heel veel groetjes en een dikke kus van mij en van Anneke.

  • 09 November 2010 - 20:49

    Martine:

    Lieve Jony,

    Ik ben erg benieuwd hoe Nepal je zal bevallen.
    Heb het heeeel erg goed.

    Liebe gruesse

    ps:
    mijn zusjes komen met kerst op bezoek...
    Ik vind het echt helemaal geweldig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 16 Okt. 2010
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 10277

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 28 Januari 2011

Back to india! en Nepal als axtra'tje!

03 Januari 2014 - 30 November -0001

Portugal it is!

Landen bezocht: