Vliegend over de bergen van Nepal! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van jonysnijders - WaarBenJij.nu Vliegend over de bergen van Nepal! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van jonysnijders - WaarBenJij.nu

Vliegend over de bergen van Nepal!

Door: jonysnijders

Blijf op de hoogte en volg

07 November 2010 | Nepal, Kathmandu

Vandaag was het dan zover... Het drukke en stinkende Delhi achter me gelaten en in het vliegtuig naar Nepal! Vlucht duurde anderhalf uur en vanuit mijn raampje zag je de toppen van de hymalaya gebergte! Helemaal super... Het vliegveld stelde niks voor en stond binnen 20 min buiten met mijn rugzak en visa!
Kathmandu is druk, maar op een manier druk dat het leuk is... Voor vanavond een hotel.. morgen naar iets goedkopers.. Overal waar je loopt zijn shops met oh zoveel dingen die ik allemaal wil hebben ;-)
Dat voor later...

Kus vanuit de bergen van Nepal!

  • 07 November 2010 - 11:39

    Camiel:

    Hey daro,
    jajajaja, zorg dat je naar Bhaktapur gaat :P dat is echt super ultra mega amazing

    Greetz UIT Gerso

  • 07 November 2010 - 11:40

    Anneke:

    Jaaah, gearriveerd! En? Taartje gegeten bij de Snowman in Freak Street? alvast wat verwaterde hippies gespot??
    je hebt vast een geweldige tijd daar!!! Geniet ervan! Groet die verrekte apen bij Swayambunath voor me, ;-)

    Hele dikke kus van je buuv!

  • 07 November 2010 - 11:45

    Je Buuv Nog Een Keer:

    82 daaaaaaaaaaagen?????????? Zo lang!!

    Hmm..kijken of ik in die tijd een uitdaging kan hebben..Het hele huis geschilderd of zo.. ;-) X

  • 07 November 2010 - 19:32

    Theo Snijders:

    Hoi Joni. Dus het mooie landje Nepal bereikt. Dus ga maar genieten van een toch wat rustiger omgeving. De toppen van de Hymalaya zijn mooi, niet?
    Groetjes en een dikke kus
    Theo en Anneke

  • 09 November 2010 - 00:01

    Caroline:

    Sweety...
    Ik mail je zo ff prive. Hier alles goed.
    Fijn je verslagen te lezen en dat t goed is met je! Goed voor je buikje zorgen!
    Love you!!
    Xxx ook van Max

  • 09 November 2010 - 17:25

    Anja:

    hey Jony,

    klinkt weer goed allemaal!Mooie foto's krijg ik enigzins een beeld ziet er fleurig en vrolijk uit.
    Geniet ervan doen wij hier ook in het druilerige Holland!

    dikke kus Anja

  • 14 November 2010 - 07:21

    Betsie:

    he hallo,
    het gaat je goed zo te lezen,ga je ook nog overnachten in het hotel in Nepal waar ik je over verteld heb? mijn neef zit er op dit moment tot half dec.wie weet een gratis slaapplek.
    hier regent het al dagen dus ben je een grote bofkont wat het weer betreft.zie dat je al weer prachtige foto's hebt gemaakt.
    Nog een goede trip en ik volg je op de voet hoor!
    Kijk goed uit en tot horens.dikke kus Betsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 16 Okt. 2010
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 10272

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 28 Januari 2011

Back to india! en Nepal als axtra'tje!

03 Januari 2014 - 30 November -0001

Portugal it is!

Landen bezocht: